Çelişki
http://celiski.anatolianrock.com
KİM BUNLAR
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Videolarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 İleri>>
Cevapla
grupceliski

Abi ne demo yaparmışız ya millet ayağa kalktı helal olsun ne diyim :)) Merhaba pinklove forumlarımıza hoşgeldin..İşte bizimde istediğimiz bu sese yorum yapın kayıta ne yorumu yapacaksınız? Kayıt kalitesiz zaten biliyoruz bir milyon kere söylesenizde değişmeyecek bu..cryforlove arkadaşım,kırmamak için söylememişlerdir gibi küstahça bi sözü de söylememiş sayıyorum seni..Kırmamak için ne yapın biliyomusunuz kendinizi basitleştirecek sözlerle eleştri yerine adam gibi saygı çerçevesinde eleştriler yapın...Ayrıca erman85 ısrarla kaldırmıyoruz demoları istemiyosan kapı açık arkanı dön ve çık dostum forumlarıda beğenmiyorsan yine kapı açık..beyefendi beğenmedi diye koskoca grubun forumu kapatıalcak değil biz hertürlü eleştriden memnunuz...Ama bi eleştrinin adabı var, 0-6 yaş grubu cümleleriyle gelme bizim karşımıza utan biraz ya...Forumlarımıza katılan herkese tekrar tekrar teşekkürler..Birşeyi tekrarlıyorum beğenmeyen dinlemez şarkıları...Seni hangi grup tuttu erman85 kime çalışıyosun :)) Elazığdan olmadığı kesin burda herkes kardeştir,kimse birbirinin forumuna adam sallayıp ortalığı kişiliksiz sözlerle bulandırmaz.. Tekrar görüşmek dileğiyle arkaşdaşlar,isteyenleri herzaman bekliyoruz..Hertürlü eleştriyede açığız,istediğimiz tek şey saygı..

(grupceliski tarafından 28 Ocak 2006 12:17 ÖÖ tarihinde degiştirildi.)

Bu mesajın yazıldığı tarih : 28 Ocak 2006 12:15 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
erman85

    ’Ya  arkadaşlar size ne’.......
slayerxx   arkadaşım ne demek size ne ....??yani bu sonuç da bize sunulan birşey  bize ne ise burada neden yayınlıyorlar?
yani bu gruptaki insanlar eleştirileri kaldıramıyorlar mı??illaki herkes biribirini burada pohpohlayacak mı yani ...birisi kalkıp olumsuz bişey söyleyince neden bu kadar tepki topluyor ??eleştirilere açık olun eğer olamıyorsanız form kısmını kaldırın arkadaşım bu kadar basit....aslında demo kısmını kaldırsanız daha iyi olur..:))
Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Ocak 2006 10:54 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
cryforlove

pinklove ses tonuna bişey diyen yok zaten detone resmen detone bunun ses tonuyla ne alakası var yahu şakamı yapıosunn...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Ocak 2006 10:02 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
cryforlove

yahu ben tekrar tekrar dinledim ve bende bi yanlış yok eğer detonelik ve yanlış akor var  dememişlerse sizi kırmamak için söylememişler çünkü kesinlikle var ama kayıttan diyosanız pek sanmıyorum ama hadi öyle olsun bakalım neyse pek üstelemiycem iyi çalışmalar size...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Ocak 2006 8:56 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
pinklove_

Selamlar grup çelişki ve forum ziyaretçileri...Öncelikle yeni bir grupmuşsunuz,hayırlı olur inşallah diyorum..Şöyle bir baktımda foruma ne kadar boş eleştriler var böyle..Kayıdın kalitesine yapılmış birsürü yorum :) Ellerinde bunlar varmış imkanları yokmuş o nedenle vokalin sesine yorum yapmanız gerekir diye düşünüyorum..Ben de müzisyenim ve birçok sanatçıyla çalıştım anlarım piyasadan yani....Ve demoları dinledim..Grup yeni ama sanırım vokaldeki arkadaşın müzik geçmişi var dinlediğim kadarıyla..Detone diyen arkadaşlar var ama çok yanlış düşünüyorlar..Gayet hoş bir ses tonu...Grubun diğer elemanlarıda böyleyse harika bir grup derim ben...Umarım ilerde grup olarak ta demolarınızı dinleme imkanım olur..Takipteyim arkadaşlar yolunuz açık olsun..
Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Ocak 2006 8:40 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
slayerxx

cemil öncelikle sana helal olsun diyorum.... Ya  arkadaşlar size ne... ben kayıtlarda kötü bi nokta göremiyorum tek bi gitarla yapılmış bi kaydın(klasik gitar) ne kadar ii olmasını bekliyorsunuz ki... Hem bu grubun kayıtları da diil... .Bu grubun stüdyo çalışmaları demoları olcak yakında bakalım o zaman neler söyliceksiniz.... Erman efendi çok ii müzik yapıyosan gel sende bi kayıt doldur bakalım nasıl oluyomuşş....Yapamadığın kayda bu kadar yüklenme Köy radyosuymuşş köylük bi durum göremiyorum... Hem köyleri bu kadar kötülemeye hakkında yok aslın nerdendir kimbilir..... Cemilcim takma ya ne demişler :)) Kedi ulaşamadığı ciğere pis dermiş :)))))
Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Ocak 2006 7:21 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
grupceliski

Şimdi erman 85 e sıkı bi cevap verilirdi de...Neyse saygısızlık boyutuna indirmek istemiyorum..Kendisi bi çocukluk yapmış biz de babalık yapalım..Teşekkürler yorumun için..
Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Ocak 2006 7:19 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
speechbubble

Ya bak işte bu olmadı yaa!!! (Grup başka anlar, diğerleri başka.)
Sana da yakışmadı açıkçası bu tür sözler. Arkadaşların medeni cesaretine biraz saygı lütfen...

(speechbubble tarafından 27 Ocak 2006 6:58 ÖS tarihinde degiştirildi.)

Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Ocak 2006 6:57 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
speechbubble

:))) Umarım... Sağolasın. Başarılar...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Ocak 2006 6:23 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
grupceliski

Gümüşkulakta bile yok demişsin :)) O grupla bu grupla lütfen karşılaştırma bizi..Herkesin yaptığını yapan bi grup değiliz..Farklı bir grup..Umarım seneye konserlerde görme şansın olur..Sevgiyle kal..
Bu mesajın yazıldığı tarih : 27 Ocak 2006 6:22 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 İleri>>